REGULAMIN
REGULAMIN
Zapraszamy:
- Załączniki
-
AEGIS Zasady Gry.pdf
- AEGIS Regulamin
- (550.95 KiB) Pobrany 1092 razy
Acta, non verba
II
II
Re: REGULAMIN
W związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi gry, jej charakteru i zadań jakie stoją przed uczestnikami postaramy się teraz uzupełnić luki informacyjne.
Przede wszystkim gra ma charakter milsimowy ale nie jest ortodoksyjnym milsimem. Nie stajemy na przeszkodzie, a wręcz zachęcamy by uczestnicy odwzorowali realne pole walki na tyle ile pozwala sprzęt jaki mamy do dyspozycji, umiejętności i zdrowy rozsądek.
Gra przewiduje asymetryczny konflikt pomiędzy oddziałami SF i kompanią zabezpieczenia baterii SCUD. W grze pojawi się element LARP w postaci "ludności cywilnej", który mamy nadzieję doda kolorytu rozgrywce i wygeneruje dodatkowe zadania dla obu stron.
Każda ze stron będzie dysponowała swoim sztabem, przed którym stanie wiele zadań do realizacji od organizacji struktur do realizacji zadań przewidzianych przez scenariusz gry.
Zadania dla obu stron mają charakter zarówno ofensywny jak i defensywny i będą podawane w postaci rozkazów bezpośrednio lub pośrednio do sztabu poszczególnej strony.
Scenariusz przewiduje bezpośredni kontakt ogniowy.
W grze będzie wykorzystana pirotechnika w postaci ładunków IED, rac lub rakiet wystrzeliwanych przez baterię SCUD oraz tych dopuszczonych przez regulamin.
W grze nie przewiduje się punktacji za wykonane zadania.
Gra trwa non stop przez 42 godziny. Od uczestników oczekuje się odpowiedniego przygotowania do tak długiej rozgrywki zarówno kondycyjnego, jak i sprzętowego. Należy wyposażyć się w odpowiednie do pogody ubranie, zabezpieczyć nocleg w lesie oraz przygotować wystarczający zapas wody i jedzenia no i zabrać wszystkie klamoty do realizacji misji
Dla potrzebujących wystawiamy faktury VAT.
Przede wszystkim gra ma charakter milsimowy ale nie jest ortodoksyjnym milsimem. Nie stajemy na przeszkodzie, a wręcz zachęcamy by uczestnicy odwzorowali realne pole walki na tyle ile pozwala sprzęt jaki mamy do dyspozycji, umiejętności i zdrowy rozsądek.
Gra przewiduje asymetryczny konflikt pomiędzy oddziałami SF i kompanią zabezpieczenia baterii SCUD. W grze pojawi się element LARP w postaci "ludności cywilnej", który mamy nadzieję doda kolorytu rozgrywce i wygeneruje dodatkowe zadania dla obu stron.
Każda ze stron będzie dysponowała swoim sztabem, przed którym stanie wiele zadań do realizacji od organizacji struktur do realizacji zadań przewidzianych przez scenariusz gry.
Zadania dla obu stron mają charakter zarówno ofensywny jak i defensywny i będą podawane w postaci rozkazów bezpośrednio lub pośrednio do sztabu poszczególnej strony.
Scenariusz przewiduje bezpośredni kontakt ogniowy.
W grze będzie wykorzystana pirotechnika w postaci ładunków IED, rac lub rakiet wystrzeliwanych przez baterię SCUD oraz tych dopuszczonych przez regulamin.
W grze nie przewiduje się punktacji za wykonane zadania.
Gra trwa non stop przez 42 godziny. Od uczestników oczekuje się odpowiedniego przygotowania do tak długiej rozgrywki zarówno kondycyjnego, jak i sprzętowego. Należy wyposażyć się w odpowiednie do pogody ubranie, zabezpieczyć nocleg w lesie oraz przygotować wystarczający zapas wody i jedzenia no i zabrać wszystkie klamoty do realizacji misji

Dla potrzebujących wystawiamy faktury VAT.
Acta, non verba
II
II
Re: REGULAMIN
Wiem, że jest to w regulaminie, jednak proszę o potwierdzenie że:
1. Jedyną miną powodującą obrażenia zgodne z kartą ran jest mina naciskowa-dymna MN1 ?
2. Organizator może również zabronić używać min MN1 w przypadku niesprzyjających warunków pogodowych?
PS. Ktoś może ma namiary na sklep, gdzie takie miny można nabyć z rozsądną cenę?
1. Jedyną miną powodującą obrażenia zgodne z kartą ran jest mina naciskowa-dymna MN1 ?
2. Organizator może również zabronić używać min MN1 w przypadku niesprzyjających warunków pogodowych?
PS. Ktoś może ma namiary na sklep, gdzie takie miny można nabyć z rozsądną cenę?
Saltus VII-XV
Re: REGULAMIN
Zgadza się tylko ta mina powoduje wyeliminowanie przeciwnika. Miny dźwiękowe powodują tylko alarm 

Acta, non verba
II
II
Re: REGULAMIN
UWAGA!
Zmiana w regulaminie w dziale AMUNICJA
BOX broni wsparcia (PK, M60, MINIM, etc) może być załadowany maksymalnie 500 kulkami.
Oznacza to zmianę limitu amunicji dala karabinów maszynowych.
Zmiana w regulaminie w dziale AMUNICJA
BOX broni wsparcia (PK, M60, MINIM, etc) może być załadowany maksymalnie 500 kulkami.
Oznacza to zmianę limitu amunicji dala karabinów maszynowych.
Acta, non verba
II
II
Re: REGULAMIN
No i gitara .. wreszcie broń wsparcia to broń wsparcia a nie jakaś popierdułka... jak trafisz na gniazdo karabinu maszynowego to leżysz i kwiczysz jak w realu.. 

Legion nie idzie do HQ ... to HQ przychodzi do Legionu