Regulamin szczegółowy

Awatar użytkownika
FUGAS
Posty: 1084
Rejestracja: 12 sty 2011, 13:41
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: FUGAS »

Scorpion twój głos rozumiem i doceniam w dyskusji nie sugeruje on że wymyślono to po to żeby ktos mógł postrzelać - jak przdmówca sugeruje i dajesz swoje argumenty.

Jednak wydaje mi się że w idei konwoju było to żeby nie wszyscy byli objuczeni - chodziło chyba o zmuszenie do zaplanowania wejścia część gratów zostawiamy żeby zapewnić bezpieczeństwo konwojowi a resztę zabierzemy później - jednak wiem że wielu graczy uważa że dojście i rozłożenie namiotu w HQ to najważniejsza sprawa.

Idea konwoju była taka żeby doprowadzic jak najwięcej graczy do HQ żeby mogli wejśc do gry i nie musieli wracac na parking - czyli doprowadzenie wielu VIPów. jednak jak wszyscy chca byc VIPami a nikt nie chce ich osłaniać to wiadomo że ma to niewiele wspólnego z konwojem i jako takie traci sens.

Wydaje mi się że to kwestia planowania i poświęcenie sie części dla ogółu - tyle że często przy takich okazjach słychać dlaczego ja? Więc może to kwestia zrozumienia idei i zaplanowania że celujemy w 40-50% VIPów którzy potem szybko wejda do gry a osłonowi jak spadna to wróca po graty kolejnym razem a po dojściu do HQ będa dłużej odpoczywać.


Natomiast jestem przeciwny dowożeniu gratów do HQ z defaultu i dla wszystkich - bo sam teraz zabierałem rzeczy których bym normalnie nie zabrał i pewnie wielu tak będzie czynić. Jeśli ze sceno wynika że ktos startuje gdzieś to trudno raz my raz inni.
Zresztą pewnie i wielu u Was zauwazyło że mimo odjęcia 5-10kg wody z plecakow wcale nie były lżejsze :)
Saltus: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X,XI, XII, XIII, XIV,XV, XVI, XVII, XVIII, SXX, AEGIS II,III,IV,V,VI,VII,VIII
Unit: 3, 4, 5, 6, 7, MISJA, GwO I,

Awatar użytkownika
skorpion
Posty: 47
Rejestracja: 24 maja 2011, 14:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: skorpion »

Prawda jest gdzieś po środku, ale jak do tej pory to te wejścia na ostro ze szpejem więcej powodują problemów i sporów niż to wszystko warte. Przyjemności w nich nie ma żadnej bo wszyscy myślą żeby jak najszybciej dojść do HQ, a nie się ganiać i strzelać po lesie, a zawsze jest jakiś z tym problem i dużo nieporozumień. Nie wiem czy nie lepiej zrezygnować z tego konwojowania, dać 2-3 godzinne okienko na wejście ze szpejem i dopiero zacząć grę, a na ostro wchodzi ten kto się w okienku nie zmieści (tylko ograniczył bym to do konkretnych godzin np. co 3 godziny żeby zbierać maruderów w większe grupki) i wtedy można się w konwoje bawić.

Awatar użytkownika
Generał
Posty: 266
Rejestracja: 25 sty 2011, 18:49
Lokalizacja: Chotomów
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: Generał »

Padł tu argument że dzięki wejściu na ostro zaczynamy od razu grę ..i tu zgoda .
Ale żeby zaczynać na ostro można to rozwiązać o wiele prościej i nie kosztem sponiewierania jednej ze stron .
Jak..??
Wystarczy otworzyć pole a raczej drogi do HQ np. o godz. 11.00 czy 12.00 (z zakazem łażenia po polu) i niech lud już przechodzi w swoje strefy, a o 15.00 start na ostro..
Zaraz ktoś napisze ..a bo odprawa przed grą ..
Odprawę można zrobić w HQ drużyn lub scedować ją na dowódców stron.
Życie pokazuje że odprawy słucha i tak może połowa graczy z czego z tej połowy i tak 50 % nic nie wynosi ...
O 15.00 już mogą być zadania lub organizowanie konwojowania pozostałych z parkingu.

Jestem przekonany że taka zmiana raz na zawsze zamknie temat ..na ostro czy nie na ostro..a przede wszystkim spowoduje że większość zarobi dodatkowe 3-4 godz. gry .. a o to przecież chodzi.. :D

Odległości z parkingu do HQ też powinny być w granicach rozsądku ( do 2km ) bo jak będę chciał sobie pochodzić z plecakiem to nie koniecznie muszę to robić na grze paintallowej ale pojadę sobie w Bieszczady czy do Puszczy Kampinoskiej na wycieczkę pieszą z mapą i kompasem i trzy razy taniej... ;)
Legion nie idzie do HQ ... to HQ przychodzi do Legionu

Awatar użytkownika
Generał
Posty: 266
Rejestracja: 25 sty 2011, 18:49
Lokalizacja: Chotomów
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: Generał »

Co do gratów też uważam że powinno się je wnosić na plecach..
Ale dowiezienie do HQ wody, sprężarki,agregatu czy innego cieżkiego szpeju nie koliduje moim zdaniem z ideą saltka ..
Legion nie idzie do HQ ... to HQ przychodzi do Legionu

Awatar użytkownika
FUGAS
Posty: 1084
Rejestracja: 12 sty 2011, 13:41
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: FUGAS »

Ja byłbym skłonny za dowiezieniem powietrza, wody i kulek oraz cos tam co potrzeba do HQ agregat czy paliwo, ale resztę wnosiłbym na plecach i na ostro ;)
Saltus: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X,XI, XII, XIII, XIV,XV, XVI, XVII, XVIII, SXX, AEGIS II,III,IV,V,VI,VII,VIII
Unit: 3, 4, 5, 6, 7, MISJA, GwO I,

Awatar użytkownika
sirŻeli[Ż]
Posty: 74
Rejestracja: 23 sty 2011, 09:56

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: sirŻeli[Ż] »

Ja wiem tyle, że od wchodzenia na ostro poleciały plecaki, ramiona i plecy mnie jeszcze bolą. W dodatku od tego zaczęła się sprzeczka. Chyba to nie jest warte samej idei, choć Fugas masz też dużo racji. Jednak powiem tak, była masakra kondycyjno-motywacyjno-kosztowa.

Awatar użytkownika
FUGAS
Posty: 1084
Rejestracja: 12 sty 2011, 13:41
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: FUGAS »

Żeli więc problem zmęczenia wywołało wejście na ostro (wygrana potyczka w której ubiliście nasz oddział w zamian za 2 szt KIA )? czy tez odległość do HQ która i bez walki dałaby się we znaki? Bo może skrócimy odległość, całkiem dużą według mnie (jak się ORG zgodzi) i wróci zadowolenie?

Arkhanie chyba mieli podobna drogę .....

A jeśli to kwestia walki w konwoju to powtarzam wystarczyło zapłacić ;)


Co do sprzeczki to jej nie było bytły wątpliwości zgłoszono do ORGa co chyba jest dobra droga wobec braku molziwości sprawdzenia tego w terenie po rozejściu sie stron i po sprawie. Nie my wyciagnęlismy temat na forum bo dla nas on sie zakończył. Jednak podnoszenie drobnej sprawy z dołożonymi sugestiami zawsze sprawia że zaczynamy dzielić włos na czworo każdy ze swojego punktu widzenia.
Saltus: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X,XI, XII, XIII, XIV,XV, XVI, XVII, XVIII, SXX, AEGIS II,III,IV,V,VI,VII,VIII
Unit: 3, 4, 5, 6, 7, MISJA, GwO I,

Awatar użytkownika
rybka [czd]
Posty: 46
Rejestracja: 18 sty 2011, 21:18

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: rybka [czd] »

Fugas popełniliście jeden podstawowy błąd, zamiast negocjować z nami od razu po przejściu mostu najpierw nas zaatakowaliście. A potem w czasie samych negocjacji równiez to robiliście (akcja z nr. 016 a potem jeszcze pod HQ) poprostu byliście mało wiarygodni w tym momencie. Ludzie byli najnormalniej w świecie zmeczeni oraz wkur...i chcieli Wam dać klapsa :) Zresztą tak ustalilismy ze Snajperem, jeśli okażecie dobrą wole na poczatku to bedziemy gadać a jak bedziecie strzelać to znaczy że nie jesteście zainteresowani robieniem interesów i przy najbliższej okazji nas wyrolujecie :)

A wracając do wejścia na ostro - według mnie jest ono bezcelowe bez wzgledu na odległość do HQ, zawsze strona która wyjdzie na końcu będzie pokrzywdzona a poza tym wprowadza to niepotrzebny burdel wśród samych graczy, przygotowują się do imprezy tygodniami, wyznaczają funkcje w oddziale - IC-RTO-NAVI-ZWIAD a już na samym początku jest loteria i wszystkie ustalenia można sobie wsadzić w buty. Według mnie to rozwala grę. Spokojne dojście do HQ daje nam przede wszystkim możliwość ustalenia sobie pewnych rzeczy których nie da się zrobić ani na parkingu oraz ani na forum. I dopiero wtedy wczuwając sie w klimat gry rozpocząć działania.

ps. zadzwonie wieczorem
BT Inc.

Awatar użytkownika
FUGAS
Posty: 1084
Rejestracja: 12 sty 2011, 13:41
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: FUGAS »

rybka [czd] pisze:....... a potem jeszcze pod HQ) ......
Nie znam tej akcji o co chodziło pod HQ - chyba nie o to jak chciałem Wam sprzedac beczkę?
rybka [czd] pisze:Ludzie byli najnormalniej w świecie zmeczeni oraz wkur...i chcieli Wam dać klapsa :)
To wiele wyjaśnia ;) Nie znam szczegółów negocjacji na moście ale przed gra chyba odrzuciliście układ i skierowanie nas w strone Arkan z lufami. Więc zgodnie z układem z nimi męczyliśmy Was. Wierni zobowiązaniom ;)
rybka [czd] pisze:ps. zadzwonie wieczorem
Od 20 -22 jestem na siatce
Saltus: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X,XI, XII, XIII, XIV,XV, XVI, XVII, XVIII, SXX, AEGIS II,III,IV,V,VI,VII,VIII
Unit: 3, 4, 5, 6, 7, MISJA, GwO I,

Lahim [JH]
Posty: 11
Rejestracja: 24 maja 2011, 21:15
Lokalizacja: Oświęcim [JARHEADS]

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: Lahim [JH] »

Rybka - my nie popełniliśmy błędu. Zaznaczyliśmy swoją obecność by tym bardziej Was zachęcić do negocjacji.
Jakoś druga strona przeszła bez żadnego problemu - zapłaciła.
Chcieliśmy maksymalnie wczuć się w rolę bo gramy w wymyśloną przez kogoś grę i na jego zasadach.

Wy postąpiliście tak jak uważaliście za słuszne a teraz piszesz, że to my popełniliśmy błąd i przez to Wasi ludzie byli wkurzeni i zmęczeni - daruj.

Generał, napisałeś "Ale żeby zaczynać na ostro można to rozwiązać o wiele prościej i nie kosztem sponiewierania jednej ze stron" - patrz wyżej. Obie strony mogły dojść do HQ bez uszczerbku ale tylko jedna bardzo mocno chciała się dogadać i jak widać się im to opłaciło.
Kurcze, jakoś druga strona nie ma tu pretensji tylko Wy. Macie je do nas bo graliśmy tak jak chciał organizator?

Ja również jestem za podwiezieniem cięższego sprzętu do HQ (zapasy amo, hp, wodę tak jak to teraz zostało zrobione) a reszta na barkach i spacer. Również jestem za tym by dystans do przejścia był krótszy gdyż gro z nas nie ma kondycji a przejście kilka km, obładowanym plecakiem już na starcie daje mocn we znaki.

Może Pretorzy ustosunkują się jakoś do wymienionych tu propozycji i wezmą je pod uwagę w kolejnej edycji. W końcu jesteśmy ich klientami a czasy coraz trudniejsze :)

Zablokowany