Regulamin szczegółowy

Awatar użytkownika
Ostry
Legat
Posty: 1146
Rejestracja: 08 sty 2011, 12:26
Lokalizacja: Nowa Iwiczna / Warszawa

Regulamin szczegółowy

Post autor: Ostry »

Regulamin szczegółowy znajdziecie na stronie SALTUS.PL oraz podbezpośrednim linkiem:
http://saltus.pl/Saltus_img/Regulamin_XV.pdf
-------
Look up! Get up! Don't ever give up!
Ostry
-------
Obrazek

Awatar użytkownika
Karok
Legat
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:50

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: Karok »

To czego nie będzie w regulamin ie pojawi się w formie ogłoszeń w tym wątku.

Ogłoszenie 1
Punktacja za kontrolę PSów rozpocznie się od godziny 1600 24052013
Wcześniejsze wpisy nie będą brane pod uwagę.

Ogłoszenie 2
W punkcie "GADŻETY I ICH TRANSPORT" błędnie pojawiła się informacja o cenie jaką płaci Merczant za Gadżet. W rzeczywistości cena u Merczanta będzie znacznie większa. Każdy gadżet w grze będzie miał wlepkę z podanymi dwoma wartościami, podstawową i u Merczanta. Nie ma obowiązku sprzedaży gadżetu Merczantowi, można zanieść go do HQ i bezpiecznie zachować do końca gry, uzyskując punkty podstawowe, lecz bardziej opłacalne i bardziej ryzykowne będzie dostarczenie go Merczantowi. Gadżety można wymieniać i sprzedawać między stronami gry.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2013, 17:00 przez Karok, łącznie zmieniany 1 raz.
Acta, non verba
II

Awatar użytkownika
FUGAS
Posty: 1084
Rejestracja: 12 sty 2011, 13:41
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: FUGAS »

Aby zachęcić resztę do dyskusji to kilka pytan po wstepnej lekturze Regulaminu

1. Zawsze było tak że pojemnik na amunicję "Magazyn" można było wziąć do HQ napełnić i konwojować w dowolne miejsce.
Teraz jest zakaz zabierania do HQ - zatem jak napełnić? Donosząc w fatach i wsypując do worków?
Może skoro są 3 to wystarczy ograniczyć że maksymalnie 1 może być w HQ danej strony?

2. Merchant płaci za gadżety 150% cene do ostatniej minuty gry? potem (przekazane po grze) tylko 100% ceny jak rozumiem?

3."Do budowy baz nie można używać siatek paintbalowych/budowlanych ani folii streczowej" - może doprecyzujmy że wszystkie umocnienia nienaturalne zakazane lub wymieńmy co można. Bo powstaje pytanie o: plandeki, pałatki p-deszczowe, folie budowlaną, tarcze balistyczne, tarcze samoróbki itp.
Proszę o doprecyzowanie intencji żeby nie było kwasów w terenie. Jeśli chcemy byc proeco to tylko chrust....

4. Rozumiem tez ża nasypanie samego barwnika bez wody w celu późniejszego uzupełnienia wody blizej Merchanta jest zakazane i niezgodne z duchem gry?

5."Pojazdu wodnego nie można zarekwirować (własność prywatna tak jak marker)." - Czy można zatem "przeparkować" na druga stronę lub w inne miejsce? Czy tez ma pozostać tam gdzie był dokładnie? Czy można używać nieswojego pozostawiając go na tej stronie na której był pierwotnie?

6.Jak wydamy wszystkie otrzymane Pretory na starcie a wpisami zdobędziemy nowe można to jakoś zamienić na gotówkę czy tylko za dostarczanie gadżetów jest gotówka?

7.Na koniec jedno przewrotne pytanie :D Czy można jeńca doprowadzić do HQ a nastepnie dalej do Merchanta aby mieć 30pkt +100Pretorów ? Wszak dodatkowe niebezpieczne konwojowanie jeńca powinno być wynagradzane?
Saltus: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X,XI, XII, XIII, XIV,XV, XVI, XVII, XVIII, SXX, AEGIS II,III,IV,V,VI,VII,VIII
Unit: 3, 4, 5, 6, 7, MISJA, GwO I,

Awatar użytkownika
skura
Posty: 86
Rejestracja: 13 sty 2011, 10:06
Lokalizacja: Gdynia - [NAMS, PSAT]
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: skura »

Saltus H2O to przede wszystkim misje z wodą. A zatem (kontynuuję numerację pytań Szanownego Kolegi Fugasa):

8. Jedna ze stron wykonuje misję pójścia po wodę. Ma klucz do barwnika. Zostaje po drodze zlikwidowana w całości. Czy klucz to gadżet taki jak każdy inny w grze? Czy można go schować w czasie potyczki? Czy w przypadku KIA posiadającego klucz, ten powinien poinformować napastników o tym, że klucz posiada i go im przekazać? Rozumiem że absolutnie KIA nie może z kluczem się przemieszczać.
Pytam akurat o klucz do barwników, gdyż jest to bardzo małe ustrojstwo, a w myśl regulaminu ramowego KIA nie musi zgodzić się dać przeszukać. Może dojść do sytuacji, że KIA po prostu "wbija" klucz w ziemię w miejscu zlikwidowania, wbija sobie koordynat i później po niego wraca, a napastnicy są praktycznie bez szans na znalezienie tego klucza. A wiedzą że dana grupa powinna go posiadać, gdyż targa jeszcze ze sobą tą kaucjowaną flaszkę na wachę.

PS - bardzo proszę Kolegów Saltusowców o zachowanie porządku w tym wątku. Tylko pytania i odpowiedzi od Organizatorów. Dziękuję :)
Saltus VII-XV

ad-hd
Posty: 19
Rejestracja: 27 mar 2013, 19:59

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: ad-hd »

-Merczant po trafieniu zatrzymuje się na 10min by odzyskać siły po czym rusza dalej.-

Jak rozumiem dotyczy to tylko i wyłącznie osoby MERCZANTA, jego najemnicy lecza
się jak kazdy inny gracz- godzinka pauzy w swoim HQ

Awatar użytkownika
zibi
Posty: 85
Rejestracja: 17 lut 2011, 17:35

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: zibi »

Ad8 dodałbym też kluczyk do kłódki pojemników na kulki. bo rozumiem, że będzie tak samo traktowany?

10. jaka punktacja za jeńca, który odmówi marszu do HQ?
11. moździerze będą działały jak na poprzednich edycjach, czy punktacja za ich zdobycie pojawia się omyłkowo?
12. czy wymarsz z parkingu będzie wcześniej niż o 16.00 jeśli tak to czy od razu można otwierać ogień? czy OSA rusza razem ze wszystkimi czy jako swojacy startują w terenie?

Awatar użytkownika
FUGAS
Posty: 1084
Rejestracja: 12 sty 2011, 13:41
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: FUGAS »

Kłódki do pojemników na kulki kazdy zakłada sam i żeby nie było problemu proponuje z kodem.
Ustalenia sa takie ze nie próbujemy włamac sie do zamknietego pojemnika czy rozszyfrowac kod bo to jest to samo.

Zamkniety pojemnik można jedynie przenosić jeśli nie jest połączony łańcuchem z żywym drzewem którego nie wolno przenosić. Nie wolno zkaładac drugiej klódki czy łańcucha.
Saltus: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X,XI, XII, XIII, XIV,XV, XVI, XVII, XVIII, SXX, AEGIS II,III,IV,V,VI,VII,VIII
Unit: 3, 4, 5, 6, 7, MISJA, GwO I,

Awatar użytkownika
Karok
Legat
Posty: 2623
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:50

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: Karok »

AD1
Może coś przeoczyłem ale gdzie jest mowa o zakazie zabierania "magazynów" do HQ? Będzie można je zabrać oczywiście tak jak każdy inny gadżet. Można je wykorzystać lub sprzedać.

AD2
Odpowiedziałem w poście na początku wątku

AD3
Wcześniej pojawiały się głosy by likwidować materiały do budowy bazy uniemożliwiające eliminację broniących się. Siatki paintbolowe i .folia streczowa to takie materiały. Pałatki czy plandeki ze względu na swój rozmiar nie stanowią takiej zapory. Tarcze balistyczne są dozwolone.

AD4
Jak najbardziej takie zachowanie to gra nie fair. Podobnie jak inne oszustwa.

AD5
Pojazd wodny jest nietykalny, chyba że właściciel wyrazi na to zgodę.

AD7
PRETORY i punkty za kontrolę się nie wymieniają. Uzyskanie nowych pretorów możliwe jest w wyniku handlu gadżetami i jeńcami.

AD7
NIE MOŻNA! Jeniec po doprowadzeniu do HQ i spisaniu wraca o swojego HQ, o!

AD8
To ważna kwestia. Dzięki Skóra.
Klucz będzie przyczepiony do beczki lub transportera, stanowi niejako jedność z beczką ;) więc przejdzie automatycznie we władanie zdobywców którzy mogą kontynuować zadanie lub wrócić do Merczanta by zdobyć kaucję za Beczkę i transporter.
Nie można rozdzielać zestawu do transportu wody (w tej edycji)
W skład zestawu wchodzi beczka, transporter i odpowiedni klucz.

AD9
Najemnicy Meerczanta leczą się jak pozostali gracze.

AD10
x3

AD11
Moździerze w tej edycji to tylko gadżet do handlu

AD12
Odprawa o 1400 wymarsz o 1500
OSA wyrusza wcześniej by przygotować wam powitanie ;)
Do 1900 24052013 obowiązuje zakaz strzelania na PD od Kanału Wdy (strefa bezpieczna) do tej godziny wszyscy trafieni podczas drogi z Parkingu do HQ, którzy nie doszli do swojego HQ ani razu wracają do Merczanta by się uleczyć. Po okresie leczenia wyruszają ponownie do swojego HQ. Restrykcje te kończą się o 1900 24052013. O 1900 24052013 gra na ostro toczy się również na PD od Kanału WDY.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2013, 19:05 przez Karok, łącznie zmieniany 1 raz.
Acta, non verba
II

Awatar użytkownika
Długi
Posty: 459
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:16
Lokalizacja: Łomża [Cobra]
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: Długi »

Regulamin pisze:Pojemniki muszą znajdować się na terenie gry przez
cały trwania manewrów, czyli nie można ich zabrać do HQ
początek drugiej strony
Obrazek

Awatar użytkownika
FUGAS
Posty: 1084
Rejestracja: 12 sty 2011, 13:41
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Re: Regulamin szczegółowy

Post autor: FUGAS »

Dzięki to już chyba wszystko jasne.
Saltus: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X,XI, XII, XIII, XIV,XV, XVI, XVII, XVIII, SXX, AEGIS II,III,IV,V,VI,VII,VIII
Unit: 3, 4, 5, 6, 7, MISJA, GwO I,

Zablokowany