Znaleziono 12 wyników

autor: Claymore
26 wrz 2016, 10:17
Forum: Aegis 2016
Temat: NA ZAKOŃCZENIE
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 22562

Re: NA ZAKOŃCZENIE

Było super! Szacun dla Grzesia za RPG i walizkę i Magnusa za dowodzenie, motywowanie ludzi i osobisty udział w finalnej akcji wysadzenia FOB. Tic tac... A my daliśmy radę:)
autor: Claymore
12 wrz 2016, 12:39
Forum: Aegis 2016
Temat: Najważniejsze informacje
Odpowiedzi: 46
Odsłony: 24103

Re: Najważniejsze informacje

Panowie, ja niestety w piątek kibluję w pracy do 18. Mogę jechać w piątek ok 19-20 z Warszawy. Ktoś bedzie również jechał tak późno? W sensie wspólnego transportu pytam bo auto mi nawala ostatnio co chwile....
autor: Claymore
22 maja 2015, 14:40
Forum: Saltus XIX
Temat: ARPOL
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 3678

Re: ARPOL

No nic... Niby 22.05 ale zamówiłem za późno. Przyjedzie podobno do Warszawy we wtorek to zdążę:)
autor: Claymore
23 wrz 2014, 14:25
Forum: Dyskusje na różne tematy
Temat: Oddam Passata w dobre ręce
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 7684

Oddam Passata w dobre ręce

Jak znacie kogoś zainteresowanego...:)
http://otomoto.pl/volkswagen-passat-b6- ... 36803.html
autor: Claymore
03 wrz 2014, 00:40
Forum: Saltus XVIII
Temat: Saltus XVIII filmy/fotki
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 14857

Re: Saltus XVIII filmy/fotki

Zdjęcie nr 102... LOL;)
autor: Claymore
01 wrz 2014, 19:21
Forum: Saltus XVIII
Temat: Po Saltusie XVIII
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 34877

Re: Po Saltusie XVIII

Po takim podsumowaniu (w tym statystycznym) pozostaje mi tylko dołączyć do Ojca w podziękowaniach dla Wszystkich uczestników.
Ojciec nie dodał jeszcze 0,5 godziny lotu z VIP paczką w środku nocy... Z jakiś "Soczkiem" czy coś...;)
autor: Claymore
31 lip 2013, 17:41
Forum: Dyskusje na różne tematy
Temat: Replika asg
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 4682

Replika asg

Witam, mam do sprzedania fajną zabawkę:
https://www.asg.com.pl/LWRC_PSD_Blow-Ba ... p,6277.php
Ok 480 fps i najlepszy gearbox i lufa. Do tego pokrowiec-walizka oraz komplet ładowarka i akumulator.
Puśćcie po znajomych proszę bo pilny temat!!!!
autor: Claymore
26 maja 2013, 20:46
Forum: Saltus XV
Temat: Niestety już po...
Odpowiedzi: 124
Odsłony: 66807

Re: Niestety już po...

Mimo pogody było naprawdę SUPER!!!! Dzięki wszystkim, zwłaszcza Karokowi i Bono!!!!
P.S. Skura - czym chata bogata:) Na zdrowie!!!!:)
autor: Claymore
23 maja 2013, 17:13
Forum: Saltus XV
Temat: Regulamin szczegółowy
Odpowiedzi: 95
Odsłony: 59171

Re: Regulamin szczegółowy

Karok, dziś z Ojcem gadałem - będziemy na 100%, więc Merchant na pewno ma 2 spluwy :lol: Jak nie obronimy to pomścimy na pewno:) AD Kardyn Najemnicy mają swoje ID Tak, da się złapać ale to może automatycznie postawić na nogi Najemników Merczanta i... innych. W takim przypadku ktoś zastąpi Merczanta ...
autor: Claymore
27 maja 2012, 23:18
Forum: Saltus XIII
Temat: The End
Odpowiedzi: 136
Odsłony: 63850

Re: The End

Skura, Bagno musiało zostać bo tam po grze topiliśmy te komary co Was - uczestników gryzły:) P.S. Oczywiście również dziękuję wszystkim za uczestnictwo i grę!!! Było super! Atmosfera i wzajemne podejście stron w mojej opinii najsympatyczniejsze z Saltków, w jakich miałem okazję uczestniczyć...:)