Regulamin

Awatar użytkownika
Karok
Legat
Posty: 2620
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:50

Re: Regulamin

Post autor: Karok » 16 maja 2012, 12:48

FUGAS [HADES] pisze:Ja rozumiem że do momentu dojscia do HQ mozna zuzyc tylko 350 swoich kulek niezaleznie od miejsca zlozenia plecaka i liczby jego odwiedzin - inne tylko od KIA lub zywych
Właśnie tak, można jeszcze korzystać z magazynów pojemników ale te powinny być załadowane przed wyruszeniem z parkingu by nie było wątpliwości z jakich kul się korzysta. Może się zdarzyć taka sytuacja jaką opisał Zibi ale nie będzie miało to znaczenia gdyż kule w plecaku są nie do ruszenia zanim nie znajdą się w HQ.
Acta, non verba
II

Jastrząb
Posty: 70
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:19
Lokalizacja: KREJSERS / BT Inc.
Kontakt:

Re: Regulamin

Post autor: Jastrząb » 16 maja 2012, 13:12

A co z osobami które wchodza później lub w sobote rano - tez mają dłuższy respawn przy KIA przed dojściem do HQ ?

Awatar użytkownika
verro
Posty: 19
Rejestracja: 16 sty 2011, 14:16

Re: Regulamin

Post autor: verro » 16 maja 2012, 13:52

limit kulek - jak rozumiem markery zasilane na magazynki - można mieć dowolną ilość magazynków, byle łącznie nie przekraczać 350 kul ? (czyli tak jak ostatnim razem)
Saltus: II, III, IV, VI, VIII, IX, X, XI, XII

Awatar użytkownika
Karok
Legat
Posty: 2620
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:50

Re: Regulamin

Post autor: Karok » 16 maja 2012, 14:11

verro pisze:limit kulek - jak rozumiem markery zasilane na magazynki - można mieć dowolną ilość magazynków, byle łącznie nie przekraczać 350 kul ? (czyli tak jak ostatnim razem)
obowiązuje limit 350 kul, magazynków można mieć nieskończoną ilość

Jastrząb pisze:A co z osobami które wchodza później lub w sobote rano - tez mają dłuższy respawn przy KIA przed dojściem do HQ ?
Osoby które się spóźnią i i nie mają ID udają się najpierw do swojego HQ, od dowódcy pobierają ID i mogą pełnoprawnie grać. Wszystkich obowiązuje wejście na "ostro" spóźnialskich też, więc powinni być przygotowania na to, że spotkają się z przeciwnikiem. Jeśli spóźnialski dostanie się do niewoli obowiązują go te same zasady jak każdego jeńca, jest odprowadzony do HQ przeciwnika w celu spisania, a jako że nie ma ID podaje tylko ksywkę/imię/nazwisko/drużynę/pesel/itp po czym drałuje do swojego HQ po ID.
Acta, non verba
II

Awatar użytkownika
FUGAS
Posty: 1050
Rejestracja: 12 sty 2011, 13:41
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Re: Regulamin

Post autor: FUGAS » 16 maja 2012, 14:14

Czy mam rozumieć że ten postulat nie znalazł uznania:

"A może wystarczyłoby utrzymanie jeńca przez jakiś czas pod eskortą np. 30 minut na terenie gry (co byłoby porównywalne z dotarciem do HQ) natomiast dawałoby szanse odbicia jeńca a jednocześnie nie zdradzałoby informacji o swoich PSach i siłach w HQ i oszczędzało siły jeńca i konwoju :) oczywiście można by go odprowadzić gdzieś na ubocze wg uznania ale chyba byłby to kompromis."
Saltus: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X,XI, XII, XIII, XIV,XV, XVI, XVII, XVIII, SXX, AEGIS II,III,IV,V
Unit: 3, 4, 5, 6, 7, MISJA

Awatar użytkownika
Karok
Legat
Posty: 2620
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:50

Re: Regulamin

Post autor: Karok » 16 maja 2012, 14:28

Trzeba odprowadzić. To rozwiązanie jest Ok angażuje obie strony do wykonania zadania. Oczywiście można robić konwoje jeńców. Wystarczy jedna osoba by przypilnować kiilku jeńców.
Acta, non verba
II

Awatar użytkownika
FUGAS
Posty: 1050
Rejestracja: 12 sty 2011, 13:41
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Re: Regulamin

Post autor: FUGAS » 16 maja 2012, 14:42

Tak ale:
- przeciez utrzymanie jeńca w rejonie jego schywtania w większości sytuacji daje większe szanse jego odbicia (bliżej swojego HQ) i
- tak samo angażuje obise strony - eskorta czy w marszu czy na miejscu tak samo jest konieczna,
- odbicie w takim przypadku chyba daje więcej szans bo mało komu by się chciało daleko odchodzic z jeńcem od miejsca schwytania.

- z kolei nie ma ryzyka że prowadząc jeńca za chwilę przekaże on informacje których normalnie jeniec by nie przekazał a jeśli to nie byłyby one już użyteczne z uwagi na upływ czasu - tutaj uplyw czasu jest mały i szanse na to że zyskując punkty za jeńca strona straci ważne informacje które jeniec przekaże jest dosyć duża
- ponieważ mamy sporo chodzenia i tak to rezygnacja ze spaceru oszczędziłaby siły a przy okazji może mniej zniechęcała od robienia "wszystkiego" aby nie stać sie jeńcem
Saltus: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X,XI, XII, XIII, XIV,XV, XVI, XVII, XVIII, SXX, AEGIS II,III,IV,V
Unit: 3, 4, 5, 6, 7, MISJA

Awatar użytkownika
Karok
Legat
Posty: 2620
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:50

Re: Regulamin

Post autor: Karok » 16 maja 2012, 15:05

No, zawsze pozostaje wybór czy jeńca prowadzić do HQ czy wypuścić. Chodzi o zaangażowanie ludzi, sił i czasu.
Ty lepiej mi zdjęcie prześlij ;)
Acta, non verba
II

Awatar użytkownika
FUGAS
Posty: 1050
Rejestracja: 12 sty 2011, 13:41
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Re: Regulamin

Post autor: FUGAS » 16 maja 2012, 15:32

Już dawno masz na skrzynce
Saltus: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X,XI, XII, XIII, XIV,XV, XVI, XVII, XVIII, SXX, AEGIS II,III,IV,V
Unit: 3, 4, 5, 6, 7, MISJA

Awatar użytkownika
Kroczek
Posty: 52
Rejestracja: 25 sty 2011, 18:41

Re: Regulamin

Post autor: Kroczek » 16 maja 2012, 18:30

Karok pisze: Osoby które się spóźnią i i nie mają ID udają się najpierw do swojego HQ, od dowódcy pobierają ID i mogą pełnoprawnie grać. Wszystkich obowiązuje wejście na "ostro" spóźnialskich też, więc powinni być przygotowania na to, że spotkają się z przeciwnikiem. Jeśli spóźnialski dostanie się do niewoli obowiązują go te same zasady jak każdego jeńca, jest odprowadzony do HQ przeciwnika w celu spisania, a jako że nie ma ID podaje tylko ksywkę/imię/nazwisko/drużynę/pesel/itp po czym drałuje do swojego HQ po ID.
Czyli jak wezmę kogos do niewoli i on ma na sobie plecak do dyma do mojego HQ z plecakiem na sobie - robię spis i wraca dopiero do siebie? - chodzi mi generalnie o ten plecak :)
That is not dead which can eternal lie,
and with strange aeons even death may die.

BlackOps I, BlackOps II - Hunter, BlackOps III
Saltus: VII, VIII, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX
UNIT: 6, 7; NWN 2013, NWN 2014; Kaskada 2013; BEL

Zablokowany