Lotnictwo

Awatar użytkownika
szpargał
Legionista honorowy
Posty: 198
Rejestracja: 12 sty 2011, 11:17

Lotnictwo

Post autor: szpargał » 25 kwie 2011, 18:45

Oto instrukcja jak zamówić taksówkę w lesie ;-)
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid= ... NmI3&hl=en

Wszelkie wątpliwości wyjaśnię, proszę pytać.

Awatar użytkownika
Długi
Posty: 459
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:16
Lokalizacja: Łomża [Cobra]
Kontakt:

Re: Lotnictwo

Post autor: Długi » 25 kwie 2011, 19:09

A gdzie jest miejsce na wybranie odpowiedniego menu na czas lotu?
;)
Obrazek

Awatar użytkownika
szpargał
Legionista honorowy
Posty: 198
Rejestracja: 12 sty 2011, 11:17

Re: Lotnictwo

Post autor: szpargał » 25 kwie 2011, 19:21

Nie ma. Żresz to, co ojczyzna dała :)

Awatar użytkownika
Długi
Posty: 459
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:16
Lokalizacja: Łomża [Cobra]
Kontakt:

Re: Lotnictwo

Post autor: Długi » 25 kwie 2011, 20:54

no tak .. klasy busines też nie widzę.. :(
Obrazek

Spidi67
Posty: 34
Rejestracja: 19 sty 2011, 11:48
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Lotnictwo

Post autor: Spidi67 » 26 kwie 2011, 00:02

E tam, od razu -żresz to co ojczyzna dała. A, gdzie sklepy wolnocłowe ????

Awatar użytkownika
WW Monolit
Posty: 54
Rejestracja: 12 sty 2011, 20:17

Re: Lotnictwo

Post autor: WW Monolit » 26 kwie 2011, 17:30

Pytanie:
Co z tymi którzy są w powietrzu, a starcili kontrolę nad lotniskiem.
Dajmy na to, że ci którzy przejęli lotnisko byli tak ogarnięci, że tuż po przejęciu złożyli zapotrzebowanie na C133- czy mają czekać aż tamci im wylądują np. tuż przy fladze kontrolnej lotniska ???
S III-XX, U 1-7
BO I,II,III

Awatar użytkownika
FUGAS
Posty: 1055
Rejestracja: 12 sty 2011, 13:41
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

Re: Lotnictwo

Post autor: FUGAS » 26 kwie 2011, 19:21

A może w momencie utraty kontroli lotniska Smiglo stop i w tym samym miejscu towar out - mogłoby byc śmiesznie może czasem by w środku kotła wylądowali
Saltus: IV, V, VI, VII, VIII, IX, X,XI, XII, XIII, XIV,XV, XVI, XVII, XVIII, SXX, AEGIS II,III,IV,V
Unit: 3, 4, 5, 6, 7, MISJA

Awatar użytkownika
szpargał
Legionista honorowy
Posty: 198
Rejestracja: 12 sty 2011, 11:17

Re: Lotnictwo

Post autor: szpargał » 26 kwie 2011, 20:46

WW Monolit pisze: Co z tymi którzy są w powietrzu, a starcili kontrolę nad lotniskiem.
Napiszę jeszcze raz, bo chyba źle zostałem zrozumiany. Powyższą sytuację traktujemy tak, jak by było w realu - NASZ samolot wystartował ale po starcie straciliśmy lotnisko. Jednak nadal jest to NASZ samolot, więc doleci do celu. Dopiero po rozładunku w LZ zmieniamy barwy, przełączamy radio i robimy dla przeciwnika (o ile już wiemy, że teraz robimy dla drugiej strony).

Teraz inna sytuacja: lecimy na lotnisko, po drodze zgarniamy grupę, ale zanim dolecimy przeciwnik przejmuje lotnisko. W realu chyba nikt by nie lądował u wroga, więc musimy zmienić plan lotu, wyładować desant w bezpiecznym miejscu i dopiero się przełączyć.

Podsumowując: samoloty "w powietrzu" realizują swoją misję (w miarę możliwości) do końca, zmiana stron po rozładunku.

Czy teraz jest to jasne?

Awatar użytkownika
Janek^
Legionista
Posty: 1527
Rejestracja: 13 sty 2011, 21:57
Lokalizacja: Wa-wa

Re: Lotnictwo

Post autor: Janek^ » 26 kwie 2011, 20:58

Czy samolot będzie mógł wozić towar? Moździerze, kulki do magazynu itp?
V

Awatar użytkownika
szpargał
Legionista honorowy
Posty: 198
Rejestracja: 12 sty 2011, 11:17

Re: Lotnictwo

Post autor: szpargał » 26 kwie 2011, 21:32

Busy mają określoną ładowność. Ja nie wnikam, czy będziecie wozić wory cementu czy beczki śledzi (chociaż to akurat śmierdzi, a materiałów radioaktywnych nie dopuszczam ;-)

Ale busy są do wykorzystania do działań taktycznych, a nie logistyki szeroko pojętej, np. transportu jacuzzi do HQ.
ASOC każdorazowo będzie podejmować decyzję, czy zapotrzebowanie jest uzasadnione, czy nie. Wyobraź sobie: gdzieś tam giną Twoi koledzy, potrzebują wsparcia, a Ty chcesz telewizor do bazy podrzucić. Nie wstyd Ci?

Zablokowany